Українська
Русский
новий стадіон у Львові буде вміщати 33 788 глядачів
Додати в закладки (Ctrl+D) Більше закладок...


Все про ЄВРО-2012
Будівництво стадіонів онлайн
Вхід | Реєстрація | Підписка на новини


У Карпатах розпочали будівництво нового Бескидського тунелю. Фото


Tweet


Будівництво дороги до нового Бескидського тунелю
Будівництво дороги до нового Бескидського тунелю
Карпатах ведуться підготовчі роботи до початку будівництва нового двоколійного Бескидського тунелю. Наразі будуються три під’їзні автодороги до місця спорудження нового тунелю.
Одну з автодоріг залізничники прокладають від сусіднього села Опорець (Сколівського району Львівської області) до східного порталу. Щоб ліквідувати місця розмивів, залізничники зробили укріплення берегів р.Опір, яка протікає через село, та влаштували русло річки для того, щоб у новий тунель не потрапляли ґрунтові води.

Інша автомобільна дорога, яку вже збудовано на 60%, веде до місця складування ґрунту, який вивозитимуть під час прокладення нового тунелю.

Третя автодорога пролягає до складу вибухових речовин, які використовуватимуться для проходки тунелю.

Оскільки будівництво Бескидського тунелю вестиметься безперервно у три зміни, то важливо мати достатній запас будівельних матеріалів. Залізничники закінчують облаштовувати склади для піску, щебеню, змонтовані ємності для зберігання цементу. Також вже змонтований завод із виготовлення бетонної суміші.

Для будівництва тунелю буде використано понад 81 тис. куб.метр бетону та понад 7 тис. тонн арматури та металевих конструкцій. Будівельні матеріали постачатимуть українські виробники.

Для перевезення будівельних матеріалів до місця будівництва нового тунелю укладено під’їзні колії та стрілочні переводи.

На підготовчих роботах, які з минулого року проводить Львівська залізниця, задіяно більше ста працівників: не лише залізничників, а й представників підрядних організацій.

Як зазначив начальник управління інженерних споруд головного колійного господарства Укрзалізниці Георгій Линник, врізка тунелю розпочнеться після закінчення державної експертизи та затвердження проекту Кабінетом Міністрів України, – повідомили в Укрзалізниці.

Новий двоколійний залізничний Бескидський тунель будуватиметься за рахунок коштів кредиту ЄБРР з метою підвищення транзитного потенціалу України, приведення до відповідних технічних вимог V Критського Міжнародного транспортного коридору та забезпечення безпеки руху поїздів на стратегічному напрямку Київ – Львів – Чоп. Орієнтована вартість складає 102,7 млн євро без врахування підготовчих робіт на підходах до тунелю, які Львівська залізниця здійснює за власні кошти.

Згідно з проектом, новий тунель будуватимуть паралельно із існуючим на відстані 30 метрів від нього. Ширина тунелю становитиме 10,5, висота – 8,46 м. Новий тунель буде довшим за існуючий – становитиме 1822 м, тоді як протяжність старого тунелю – 1746 метрів. Двоколійний Бескидський тунель буде другим в Україні за довжиною після Лутугинського (Донецька залізниця).

Відео-презентація проекту



Фотозвіт підготовчих робіт до будівництва нового Бескидського тунелю.
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю
Будівництво Бескидського тунелю

uz.gov.ua

Мітки: проект будівництво відео дороги фото транспорт інфраструктура залізниця Карпати


Tweet






«Арена.ком» перевіряє робочу документацію на вимоги УЄФА (відео)
«Арена.ком» перевіряє робочу документацію на вимоги УЄФА...
Прес-конференція голови Львівської ОДА про підготовку області до ЄВРО-2012
Прес-конференція голови Львівської ОДА про підготовку...
Карпати-ТБ. Велике переселення фанатів. Відео
Карпати-ТБ. Велике переселення фанатів. Відео
У Львові провели генеральну репетицію транспортної системи до ЄВРО-2012. Відео
У Львові провели генеральну репетицію транспортної...



 
Спец (Гість) | 02.01.2014, 20:11:29  | || IP: 95.111....Підтримуєте? – 0|1 +
сам факт проведения подготовительных работ отвратительный, нет как такового понятия культуры труда на рабочем месте. Высотная отметка прокладки туннеля сложности не добавит. Беда любого отверстия в горном массиве Грунтовые воды, Неоднородность породы, Тупорылость производителей работ. Чего стоят фото с Атековским эксковатором, это пипец, просто пожиратель ГСМ. Хочешь строить быстро и качественно Вся техника и оснастка должна быть импортная, железная дисциплина и соответствующая ЗП и охрана труда.

 
Юра (Гість) | 16.11.2012, 23:39:32  | || IP: 176.241...Підтримуєте? – 12|1 +
Европа? Нам сначала нужно такие туннели построить, дороги привести в порядок и уровень зарплат! В Европе учитель получает 1700 евро, А у нас 1300 гривень. В 10 раз больше. Так что пусть Европа на нас ровняется) у них поезда в туннелях должны 600 км в час развивать)
Приятно когда смотришь и видишь что хоть что-то где-то строится, какие-то мероприятия ведутся....идет движение в стране. По сути дела страна 5 лет спала с 2004 года - всё стояло. Знаю сейчас меня заминусуете - но это так.

 
nadhob (Львів) | 08.11.2012, 15:31:10  | |Підтримуєте? – 5|18 +
Це звичайно добре, але всерівно тунель (новий) буде настільки убогим порівняно з європейськими тунелями, наскільки він же кращий за старий. Що це за смішна швидкість в тунелі? 60 км\год?!?! В Європі в тунелях швидкість поїздів сягає 200км\год.

dimastuj (Львів) RE: nadhob (Львів) | 15.11.2012, 00:03:57  | |Підтримуєте? – 1|5 +
Ти далекий від залізниці і не говори дурниць! Тунель будують в Карпатах на висоті близько 850м над рівнем моря. Ти ні профілю ні плану колії незнаєш на цій дільниці тому не кажи про убогість!

студент RE: nadhob (Львів) | 10.11.2012, 16:44:56  | |Підтримуєте? – 0|13 +
а нашо ризикувати?? поїзд при 60 км\год і так проїде той тунель за 2 хвилини )) тунель будують, щоб збільнити пропускну здатність, поїзди тратили час не очікування в черзі!

 
vova (Гість) | 08.11.2012, 16:57:31  | || IP: 178.95....Підтримуєте? – 0|28 +
цікавий фотозвіт! чекатиму продовження будівництва у фотозвітах





Концепції розвитку містобудівного комплексу Південного району м. Львова
Концепції розвитку містобудівного комплексу Південного...
Борис Колесніков: Олімпійські Ігри 2022 покращать економіку України
Борис Колесніков: Олімпійські Ігри 2022 покращать...
Відео презентація нової окружної дороги Києва
Відео презентація нової окружної дороги Києва
Euronews: ЄВРО-2012 - всі дороги ведуть в Україну. Відео
Euronews: ЄВРО-2012 - всі дороги ведуть в Україну. Відео




FeedBurner|RSS|Карта сайту|Каталог|Календар подій|Мобільна версія|Реклама на сайті|Статистика

Copyright © 2009-2012 stadion.lviv.ua, ЄВРО-2012 Львів, Україна
При використанні інформації та матеріалів з сайту активне посилання на stadion.lviv.ua є обов'язковим.
Зауваження та пропозиції приймаються: