В рамках подготовки Львова к ЕВРО-2012 международный аэропорт «Львов» готовится по двум направлениям: реконструкция взлетной полосы и строительство нового пассажирского терминала.
Взлетная полоса аэропорта «Львов» имеет длину 2500 м, после реконструкции она составит - 3305м и сможет принимать трансатлантические рейсы. Сметная стоимость проекта реконструкции взлетной полосы, который разработал институт "Украэропроект", составляет 846 млн. грн. Единственный исполнитель работ по реконструкции взлетной полосы, согласованный Министерством экономики Украины - компания "Азовинтекс". Реконструкция взлетной полосы будет завершена до конца 2011 года.
Победителем тендера на проектирование терминальной части аэропорта стала дочерняя голландская компания "Компания Тебодин-Украина».
Основные характеристики международного аэропорта "Львов" (по проекту):
Терминал категории "С", отвечает нормам IATA
Пропускная способность пиковая: в обе стороны - 1 000 пас/час, в одну сторону - 700 пас/час
Земельный участок терминала - 3,23 га
Привокзальная площадь, транспортная развязка и благоустройство - 3,5 га
Площадь здания терминала - 39 000 м2, в т.ч. 1000 м2 - коммерческие площади (торговля и фуд-корты), 750 м2 - офисы авиакомпаний
29 стоек регистрации пассажиров, 18 стоек паспортного контроля,9 пунктов контроля прохождения на авиационную безопасность;
Система информации о рейсах на дисплеях - FIDS и оборудование системами BMS, ODB, CUTE,BHS
Расчетный тип воздушных судов, обслуживаемых - «D» (Boeing-767)
Количество Аэромост: 2 мосты для B767, 4 мосты для B737
Удаленные стоянки: 2 стоянки для B767 и 6 стоянок для B737
Открытый паркинг на 900 мест и четырехэтажный паркинг на 400 мест
Обновленный проект нового терминала МА "Львов"
3D-презентация нового терминала львовского аэропорта
Концепция схемы развития и схемы генерального плана аэропорта "Львов"
Вміють у нас термінали для двох літаків з європи будувати.А для того щоб збільшити кількість перевезників,ніхто нічого неробе,тому після євро там будуть хіба ворони з польщі прилітати.Чомусь нехочуть наші чиновники пустити в Україну дешеві авіалінії,мало дають.
Типовий проект аеропорту для провінційного міста, а не для мегаполіса. Для великих міст вже давно проектують дворівневі аеропорти, де потоки пасажирів, котрі прилітають (нижній рівень) і відлітають (верхній рівень), не перетинаються. А Львів приречений залишатися провінційним містом зі своїм маленьким аеровокзальчиком.
З превеликою радістю буду користуватися цим маленьким аеровокзальчиком провінційного міста. Бо аеровокзалом/терміналом назвати той коровник, звідки я вилітав, і ту розвалюху епохи сталінізму, куди я прилітав, не можу.
До речі, наш новий аеропорт по внутрішньому дизайну чимось нагадує термінал 2 MUC (Munich airport).
До речі, багато аеропортів є набагато гіршими за наш новий:
- Tivat Airport (Montenegro) - одноповерховий і не має рукавів - з літака і в літак пішки
- IAD (International Airport Dulles) - відверто застарілий задушливий
- Terminal2 ORD (Chicago O'Hare International) також достатньо старий...
- А Орлі? а Ніцца?
І ще - "Аеропорт Шарлеруа (Брюссель) робить опитування щодо нового напрямку для лоу кост (щоб відкрити новий маршрут низької вартості) Одне з міст-Львів Ось посилання на їх сайт: http://www.charleroi-airport.com/ голосування в кінці сторінки (в центрі).
". Як вам це?
Можу додати ще не один європейський аеропорт, який гірший за наш новий. Наприклад той же Шарлеруа порівняно з нашим новим виглядає гірше, Тревізо (Венеція) взагалі відчутно менший, Бергамо теж по естетиці поступається, а про Краківський Баліце взагалі нема що говорити - він порівняно ніякий. Я міг би продовжити, але і без того ясно, що наш новий аеропорт дуже класний, і я з задоволенням буду з нього літати, прийшли би тільки лоу-кости, і побільше.
подивіться на генплан Львова. Там же давним-давно подумали і вирішили, якщо Львів коли-небудь стане мегаполісом, відразу на другий день збудують величезний аеропорт біля Городка, а Скнилів фізично не може стати мега аеропортом, там за багато довелось би зносити і перебудовувати, плюс рельєф околиці не найкращий. навіть після реконструкції він не матиме 4 кілометрової смуги, як "великі" аеропорти
і великі літаки будуть злітати і сідати тільки зі сторони Кульпарківської
Це насправді провінційний аеропорт, він таким мав стати і в підсумку стане, але біди в цьому нема
генплан до 2025 року, не думаю що Львів за 10 років стане мегаполісом. Вже років 7 розказують про новий район Пасічний і нічого, що землю біля нового стаду розкуплять як мандаринки на Миколая... І тоді навіщо вклали стільки бабла в новий термінал, щоб завтра будувати в Городку ще один(треба було будувати зразу)
А нарах посадки то є певні фізичні закони за якими відбувається рух літака. і не від людей залежить з якої сторони має сідати літак, а від вітру (і великі літаки не виняток)
Аеропорт на вигляд красивий і сучасний і я надзвичайно радий, що моє рідне місто буде його мати. На даний момент це безперечно крок вперед. Щодо закиду про провінційність Львова, то особисто я не хочу перетворення міста на мегаполіс типу Києва, мені подобається атмосфера міста. Львів приречений бути найкращим для тих хто його любить)))
Мегаполіси також не зразу такими стали!
А при зростанні кількості рейсів і пасажирів можна буде подумати і про розведення потоків і про додаткові термінали. Цей же термінал для Львова буде великим кроком вперед, порівняно із старим, і його ще вистарчить на багато років!
Ну давайте подумаємо логічно. У Львові не потрібний великий аеропорт який би приймав хто-зна які літаки, адже звідси вилітає не так вже і багато людей. А якщо побудувати аеропорт розрахований на мегаполіс то він просто з часом збанкрутує через недостачу пасажирів.
Аеропорт виглядає на картинці супер!!! Молодці Голландці. Не можу дочекатись реалізації проекту. Я літаю з США до Львова і мушу сказати, що теперішній термінал просто сором для Львова. А майбутній стане гідним міжнародного визнання. Я дуже-дуже рада за Львів!!!!!!!!!!! А усіх критиків типу Головного архітектора Львова Юрія Криворучка і викладачів Львівського Політеха попрошу заткнутися з їхньою критикою. Вони самі не вміють проектувати, а лише знають критикувати і гальмувати розвиток Львова, я їх особисто знаю, бо вчилася на архітектурному факультеті. Нехай відкриють любий архітектурний журнал і подивляться, як у світі будують. Я бачила багато аеропортів у світі і хочу сказати, що Львівський майбутній аеропорт нічим не поступається кращим світовим зразкам. Ура!
я маю тебе підтримати. Перельоти за Океан з Українських міст, дуже стресові. Багато пересадок, жахливі сервіси... А це буде міжконтинентальний аєропорт, тобто можуть бути прямі рейси, як на Канаду так і на США
Важливе тут "можуть". На жаль, попит на трансконтинентальні польоти не надто високий - віза, вартість... А літають туди переважно 500 пасажирів на борту.
Для Львова більшого не треба. Місто майже мільйонник,але великого пасажиропотоку повітряним сполученням не має...тому нема сенсу будувати мегатермінали,викидати гроші на вітер. Добре якщо не буде черг,і цього достатньо. А на рахунок дворівневого терміналу де пасажири що відлітають не перетинаються з прибулими-я думаю що нема меж для вдосконалення,були б гроші!!! Збудуємо до чемпіонату світу в Україні. Все буде ок))
Так це і не голандці проектували, а наші львівські люди - просто материнська компанія в Голандії, зайдіть на сайт того Тебодіна і почитайте. Як видно ми проектуєм не гірше європейців чи кого там.
на рахунок гаражів то ця тема вже піднімалася ніхто їх зносити не буде))) буде просто висока стінка на якій буде висіти реклама!!!
І логічно подумати ,якщо ще не знесли то вже і не знесуть
Чи хтось скаже, чому спростили конструкцію даху порівняно з тим, що є на цих малюнках? Тут покрівля є дворівнева, а насправді збудовано все зовсім по-іншому. Це що - економія коштів?
нічого не спрощували, дворівневим буде хол, який тільки зараз почали робити...
подивіться на фото з веб-камери, там видно, що вже 4 балки прикріпили до залишених відгалужень від даху.
Показать:последниепервыелучшие
Вміють у нас термінали для двох літаків з європи будувати.А для того щоб збільшити кількість перевезників,ніхто нічого неробе,тому після євро там будуть хіба ворони з польщі прилітати.Чомусь нехочуть наші чиновники пустити в Україну дешеві авіалінії,мало дають.
До речі, наш новий аеропорт по внутрішньому дизайну чимось нагадує термінал 2 MUC (Munich airport).
До речі, багато аеропортів є набагато гіршими за наш новий:
- Tivat Airport (Montenegro) - одноповерховий і не має рукавів - з літака і в літак пішки
- IAD (International Airport Dulles) - відверто застарілий задушливий
- Terminal2 ORD (Chicago O'Hare International) також достатньо старий...
- А Орлі? а Ніцца?
І ще - "Аеропорт Шарлеруа (Брюссель) робить опитування щодо нового напрямку для лоу кост (щоб відкрити новий маршрут низької вартості) Одне з міст-Львів Ось посилання на їх сайт: http://www.charleroi-airport.com/ голосування в кінці сторінки (в центрі).
". Як вам це?
і великі літаки будуть злітати і сідати тільки зі сторони Кульпарківської
Це насправді провінційний аеропорт, він таким мав стати і в підсумку стане, але біди в цьому нема
А нарах посадки то є певні фізичні закони за якими відбувається рух літака. і не від людей залежить з якої сторони має сідати літак, а від вітру (і великі літаки не виняток)
А при зростанні кількості рейсів і пасажирів можна буде подумати і про розведення потоків і про додаткові термінали. Цей же термінал для Львова буде великим кроком вперед, порівняно із старим, і його ще вистарчить на багато років!
http://3doma.ua/ibuild-ukraine/infrastrukturnyy_proekt_goda/
Ну але гості можуть поперти ди нас...
І логічно подумати ,якщо ще не знесли то вже і не знесуть
подивіться на фото з веб-камери, там видно, що вже 4 балки прикріпили до залишених відгалужень від даху.